31 mai 2015

COZONAC FARA ZAHAR ;)


..ma obsedeaza, nu pot scapa de visul in care aceasta prajitura este cea mai mandra dintre prajituri...asa ca, din cind in cind incerc sa-l aduc in realitate.
Nu de mult, mi-am propus sa mai fac un cozonac, ce daca nu este ora Pastelui sau a Craciunului...pur si simplu imi exersez metoda si retetele fara zahar, iar  cafeaua de dimineata, va spun eu, e muuult mai buna cu o 'feliuta' de cozonac....asa ca asta!
E reteta cu maia, numai ca de data aceasta am folosit in loc de zahar putin sirop de stevie si 20 gr. de miere, dupa gust...si am eliminat  ouale in favoarea turmericului. E un cozonac lenes, dar nu mai lenes ca mine..caci l-am uitat noaptea pe masa la crescut si iata ce a iesit!..Niciodata nu reusesc sa repect reteta si nici timpul de executie, insa nu pot sa spun ca n-a iesit...poate ca acesta este cel mai mindru cozonac pe care l-am facut pina acum iar rezultatul il datorez in mare  parte temperaturii din camera si timpului prelungit in care el a crescut. Sint doar incercari, reusite spun eu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu