9 mar. 2015

COZONAC DIETETIC

...un nou experiment...sa zicem reusit; am inlocuit zaharul cu cel din stevie, ouale cu sofran; maia salbatica infometata 1 luna si jumatate, hranita si folosita dupa 12 ore (extrem de inspumata si infuriata, hidratare 100 %) si iata ce a iesit!...suuper calitate, nici nu simti ce lipseste!...si,...am fost foarte generoasa cu vanilia, romul, coaja de portocale...si,  de data aceasta am pus la incercare faina de la tara...care s-a comportat extrem de bine. Framintat 1/2 de zi la temperatrura de 18 grade..Nu am proiectat deloc acesta metoda...pur si simplu am facut un mic experiment...foarte gustos si cred eu cu continut caloric muult mai mic..;)...miezul a iesit foarte pufos si elastic, coaja foarte subtire, iar macul l-am amestecat cu simburi de caise (dati prin risnita de cafea)
Indicatii reteta aici!

...: un cozonac zimbaret...
...parca ride, nu?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu