22 iun. 2014

PAINICI CU BRANZA, CIUPERCI SI USTUROI

..e geniala combinatia, se face un aluat de paine ..eu l-am comis cu maia salbatica si jumate de de pliculet de drojdie bio Backhefe. Dupa ce ce aluatul e gata se intinde si se aplica pe rind mujdei de usturoi, ciuperci tocate, brinza rasa, piper, enibahar, patrunjel...si orice va mai vine la mina. Se ruleaza, se taie in bucati si se aseaza in tava, se ung cu ou batut. Eu le-am ornat cu seminte de floarea soarelui si oregano proaspat. Se baga in cuptorul incins pentru cca 40 de minute. Eu am stat cu ochii pe ele sa nu se arda...au iesit suuuper.

Deci:
pentru aluat:

200 gr. maia salbatica
400 gr. apa calduta,
600 gr. faina
14 gr. sare neiodata
4 gr. drojdie bio Backhefe

Umplutura:
mujdei de usturoi din 3-4 capatini de usturoi (depinde de marime)
brinza sarata cca 200 gr
ciuperci firte si tocate marunt 200 gr.
o legatura de patrunjel tocat marunt
piper, enibahar
seminte de floarea soarelui
frunze de oregano

Se pot servi ca atare sau pur si simplu linga o friptura cu o salata buna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu