12 feb. 2014

PORTOFELE CU DULCEATA SI BRINZA

...cu multe ajutoare,  de data aceasta prin bucatarie si tipul din curte care se topea de pofta....iata ce am comis: portofelase cu dulceata si brinza. Nimeni nu se astepta ca ele sa iasa atit de dichisite, insa bune au fost!.
Am adunat repede de prin imprejurimi tot ce am gasit, dulceata, brinza, mac, nuci, seminte de susan, si cu imaginatie am demarat actiunea. Aveam chef de ceva dulce dar si sarat.

Am incropit repede un aluat din maiaua salbatica (dinsa e!) pe care nu m-am indurat sa o arunc, cartofi (fierti in coaja si rasi pe razatoare), 1 ou, putina sare (neiodata) si faina de tara.
Aluatul l-am potrivit  sa nu fie nici prea tare, nici moale  astfel incit sa-l putem intinde lejer pe planseta si sa-l decupam cu presa pentru pateuri ,(Individual dumpling maker) pe care o avem in dotare de la Tupperware.
Am facut portofelasele, le-am uns cu ou, le-am dichisit si le-am copt la cuptor, cu ochii pe ele sa nu se arda.
Umplutura a fost din brinza si dulceata de acasa in care am adaugat niste nuci.. Fiecare le poate umple cu ce vrea...chiar si cu carne, cred ca ies teribile!
Adaug citeva imagini din timpul executiei, nimic complicat de altfel...

Tips: cele cu brinza se pot consuma cu iaurt sau ketchup picant...o bunatate!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu