20 feb. 2014

MAIAUA CEA MAI TURBATA

...si cum lupta a inceput mai de demult (ups!)..am riscat acum doua zile si am avut tupeul sa vad ce mai face salbaticiunea...la propriu s-a luat dupa mine prin bucatarie cind am deschis bidonul in care am depozitat-o si unde am lasat-o pedepsita  afara in ger...cum am dat ochii una cu alta, ca un vulcan s-a napustit asupra mea, m-a improscat, a zburat pe pereti si m-a redus la tacere pina la un moment dat...pina cind am realizat ca trebuie sa spun si eu ceva...si am tot spus, caci m-am uitat in jurul meu...si de peste tot maiaua, puslamaua, salbatica! se prelingea parca rizindu-mi in nas! vreti sa vedeti???...cum steatea ea frumos pe pereti??? ca o sperietoare??e doar o mica parte din dezastrul pe care incerc sa-l descriu...insa ca mine sa nu faca nimeni!
Cum spuneam si alta data,  ca sint contra/impotriva sa arunc din ceea ce ar putea sa insemne "mincare" m-am abtinut sa arunc bunatate de maia...dar nici nu mi-am imaginat in cazul asta ca se va adeveri aproape vorba aia "pe cine nu lasi sa moara, nu te lasa sa traiesti"...eu n-am omorit-o, din contra am hranit-o ca la carte (urmind indicatiile!) si, ...mi-a dat de lucru...am curatat o jumatate de bucatarie o jumatate de zi...si am bagat si hainele la spalat...aproape cu tot cu mine...
detalii paine cu carnati
detalii paine uriasa
DAR!!! am realizat ceva totusi...AVEAM O MAIA SALBATICA foarte puternica, tocmai buna de folosit...asa ca am pus mana pe ea (cea mai ramas bineinteles) si am facut numai lucruri minunate...o paine uriasa, paine cu cirnati si chifle cu seminte...tot raul spre bine...si ca sa nu ma plictisesc    am mai si pastrat o parte ..undeva pe fundul bidonului...
detalii chfle cu seminte


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu