22 ian. 2014

Scrisoare deschisa

Draga Codruta,

Ma bucur ca existi si ca am avut ocazia sa dau de tine. Tin neaparat sa te felicit pentru tot ce ai facut. In disperarea mea de a-mi asigura 'supravietuirea', accentuata cu putin timp in urma de stirile odioase de pe canalele TV si radio...am inceput sa caut solutia de a-mi prepara singura si drojdia...asa am dat de de tine si de blogul tau...am aflat si invatat lucruri minunate de la tine relatate cu cele mai fine detalii. Mutumesc pentru tot. Te anunt astfel, ca maiaua mea TRAIESTE!

Recomand cu caldura si mare incredere toata stiinta ta tuturor celor care doresc sa impartaseasca alaturi de tine aceasta experienta...eu am reusit urmand indeaproape indicatiile pe care tu le-ai dat. Abia astept sa fac prima paine rustica.  Am emotii, dar sper sa reusesc.

Linkuri:
Painea noastra cea de toate zilele
http://blog.codrudepaine.ro/
despre-otrava-din-piine-drojdiile-termofile-arma-de-distrugere-in-masa
paine colorata

....si multe altele gasiti pe aceeasi tema cu Google.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu