26 ian. 2014

PACHETELE DE PRIMAVARA

...usor de facut si foarte gustoase. Cum le-am realizat? am cumparat foi de placinta, telina, pastirnac, patrunjel (radacini), varza taiata fasii subtiri si taitei de orez - pe care i-am fiert cum scrie pe eticheta. Legumele le-am ras pe razatoarea metalica mica in cantitati egale. Am facut un mix din toate, am adaugat sare si piper si le-am impachetat in foaia de placinta pe care am indoit-o. Apoi, le-am prajit usor cu putin ulei.
Se pot servi calde cu ketchup, sau smintina/iaurt amestecat cu usturoi, sau pur si simplu asa cum rezulta dupa prajire. 
Delicioase! incercati....
.  
Ilustrez cu imagini citeva etape:      

Cine doreste poate aduga si frunze proaspete de telina sau patrunjel si sa hotarasca dimensiunea lor. Ele sint spectaculoase cind sint mai mici, insa acest lucru depinde de timpul fiecaruia.
Sa aveti spor, sint tare bune.

   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu