22 dec. 2013

Nu uitati de cozonac!...

 Nu m-am putut abtine si am mai facut unul...un cozonac deosebit de frumos pe care l-am realizat cu ocazia petrecerii de Craciun la care am fost invitata, de catre familia TUPPERWARE,  la Intercontinental...Nu mica mi-a fost mirarea, cind, a trebuit sa spun ca eu l-am facut, atunci cind, autorul era cautat pentru a fi premiat, caci tare bun si frumos a mai fost...
Reteta e aceeasi, insa ingredientul care lipseste din lista este ...putina dragoste. Dragi gospodine, nu uitati de el! (reteta cozonac) 
Cum era de asteptat, vasele Tupperware nu mi-au lipsit, ele scutintu-mi foarte mult timp si de ce nu, stirnindu-mi inca o data curiozitatea...magia a functionat, totul a mers rapid si frumos pina la capat.
Maiaua a crescut in cca. 5 minute, iar cozonacul in 20 min...sarind capacele bolurilor, semn ca vraja chiar exista!




Cu drag l-am asezat in forma inimioara, de unde asteptam cu nerabdare sa iasa ceva frumos si apetisant.

 ...si nu pot fi modesta pina la capat, dar a iesit dupa INIMA mea...:)





L-am oferit din toata inima celor cu care am petrecut acea seara deosebita la intilnirea de Craciun de la Intercontinental si m-am bucurat foarte mult cind am aflat ca, a fost chiar apreciat!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu