21 oct. 2013

daca nu vrei sa stai in coada, te-ai lins pe bot...!



De asistenta n-am scapat, asa ca am promis ca voi face ceva ca sa "stea mitza in coada". Discutia nu a durat prea mult, nici in coada nu am reusit s-o fac sa stea...insa pe bot se lingea si parea foarte interesata de mirosul care inundase bucataria. Mitza maninca orice, care-i muta nasul si-i fac ochii sa sticleasca:de la morcovii din ciorba, cartofi fierti, varza, paine, cozonac....si alte minuni..
                                                
Acest lucru ma incurajeaza teribil, caci stiu cu siguranta ca nu voi fi refuzata, indiferent ce incerc sa fac...si daca cumva se intimpla sa nu servesc clientu', masa ramine goala, doar cit ma intorc cu spatele...asa am ramas si fara checul tigru cu care speram sa ajung in topul de la ADsense ;))...insa ghinion! 


 Fiind o zi de duminica in care raceala m-a tintuit pentru citeva ore in pat cu doza admisa de nurofen, paracetamol...si alte alifii, nu mi-a ramas decit  puterea gindului la ce as putea face ca sa-mi schimbe starea...si m-am gindit, si am stat cu laptop-ul in brate, am citit, si, m-am hotarit sa ajung linga cuptor...insa locul deja era ocupat...de mitza...asa ca i-am pus gind rau...sa facem, niste rulouri cu usturoi, brinza si patrunjel...untura de catel nu am avut in dotare, insa daca m-as fi straduit mai mult as fi facut rost, caci cainiii sint la discretie!

 Aluatul e simplu, e acelasi de la paine ( 5-600 gr de faina, 25-30 gr drojdie proaspata, apa, 1 1/2 lg de sare, 1 lg. de miere ). Ca de obicei fac maiaua, o pun in faina, adaug apa (calduta) in care am dizolvat sarea, si fac un aluat ca o mingiuta, nici prea tare, nici prea moale...Cine doreste poate pune si seminte...dupa preferinta. Eu l-am facut simplu de data asta, stiind ca usturoiul e suficient ca sa imprim mirosul in toata casa si in toate sufletele de linga mine.


Am lasat aluatul sa creasca, apoi l-am intins, l-am uns cu mujdeiul de ustoroi pe care l-am realizat din 2 capatini, putin ulei dar fara sare;




...am adaugat apoi brinza rasa deasupra  (poate fi orice fel de brinza, cascaval etc) putin piper si patrunjel tocat, am roluit,



...am taiat rondele - 8 la numar, le-am asezat frumos in tava, le-am uns cu putin unt topit si le-am presarat cu brinza rasa.



Le-am lasat sa mai cresca putin. Cuptorul l-am incins, si am introdus tava...nu am dat gres cu nimic, totul a iesit perfect, impactul fiind naucitor....casa mirosea, mitza nu mai avea somn si asteptam cu nerabdare sa atac!
Tips...nu trebuie sa fiti neaparat raciti sau cuprinsi de febra...incercati rulourile, se fac destul de repede si aduna in jurul lor multa pritenie si iubire ;)





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu